- volgnummersysteem Q-Manager
- het complete pakket
- met displays voor actuele nummers, actuele wachttijd, aparte wachtrijen en BackOffice
- toepassing voor iedere wachtruimte
- onder andere voor ziekenhuizen, apotheken en gemeenten
Bedrijfsinfo
Comsysco - "marktleider in innovatief wachtrijmanagement". Lange rijen en wachttijden zijn dagelijkse realiteit voor iedereen.
Met een wachtrij management systeem van Comsysco kunt u uw wachtrijen, diensten en middelen beheren om een optimale dienstverlening te garanderen. Op deze manier kunt u de klanttevredenheid, prestaties van het personeel en uw kennis over uw bedrijf en klanten verhogen.
Q-Manager is een wachtrij management systeem op basis van de laatste trends van de technologie en de behoeften van de markt. Wij nodigen u uit om kennis te maken met Comsysco en te bewijzen dat wij meedenken in deze processen.
Comsysco is ontwikkelaar en producent van het Q-Manager wachtrijmanagement systeem. Trendsetter op het gebied van wachtrijmanagement systemen.
______________________________
Q-Manager volgnummersysteem
Q-Manager is de nieuwste generatie volgnummersystemen en klanten wachtrij management.
Het nieuwe volgnummersysteem, ook wel nummertjessysteem genoemd is van Nederlandse bodem. Q-Manager geeft de klant informatie over het aantal wachtenden per baliekeuze. Met het...
Comsysco - "marktleider in innovatief wachtrijmanagement". Lange rijen en wachttijden zijn dagelijkse realiteit voor iedereen.
Met een wachtrij management systeem van Comsysco kunt u uw wachtrijen, diensten en middelen beheren om een optimale dienstverlening te garanderen. Op deze manier kunt u de klanttevredenheid, prestaties van het personeel en uw kennis over uw bedrijf en klanten verhogen.
Q-Manager is een wachtrij management systeem op basis van de laatste trends van de technologie en de behoeften van de markt. Wij nodigen u uit om kennis te maken met Comsysco en te bewijzen dat wij meedenken in deze processen.
Comsysco is ontwikkelaar en producent van het Q-Manager wachtrijmanagement systeem. Trendsetter op het gebied van wachtrijmanagement systemen.
______________________________
Q-Manager volgnummersysteem
Q-Manager is de nieuwste generatie volgnummersystemen en klanten wachtrij management.
Het nieuwe volgnummersysteem, ook wel nummertjessysteem genoemd is van Nederlandse bodem. Q-Manager geeft de klant informatie over het aantal wachtenden per baliekeuze. Met het nummersysteem creëert u rust en duidelijk binnen uw wachtruimte.
Voor u als zorg/dienstverlener maakt het systeem inzichtelijk hoeveel bezoekers er op welk tijdstip zijn geweest, welke baliekeuze zij gemaakt hebben en wat de gemiddelde afhandeltijd is geweest.
Tevens biedt het systeem de mogelijkheid nieuwsberichten te tonen. Kortom: een efficiënt systeem voor u en uw klant!
Het nummersysteem is inzetbaar bij apotheken, gemeenten, servicedesks en ziekenhuizen, waarbij meerdere balies selecteerbaar zijn.
Q-Basic
Q-Basic is de eenvoudige versie van het nummertjesapparaat.
Onze nummersystemen zijn uitermate geschikt voor winkels zoals bakkerij, slager, kantooromgevingen, servicedesks, waar op piekmomenten meerdere klanten aanwezig zijn. Door uw klanten een nummer aan te bieden stelt u ze gerust door exact aan te geven wanneer men aan de beurt is.
Opmerkingen zoals 'wie is er als laatste binnengekomen? Mooi, dan hou ik u in de gaten!' voorkomt u op deze wijze.
We hebben diverse uitvoeringen hier in.
Klanttevredenheid meten?
Klanttevredenheid meten? Stel de juiste vragen!
Comsysco introduceert het klanttevredenheidsonderzoek (KTO) als module die is toe te voegen aan de Q-Manager software.
Het grote voordeel is dat het onderzoek door klanten meteen te doen is op de interactieve touchscreen van de kiosk. Een klant kan dan eenvoudig zijn of haar mening snel geven met behulp van een paar klikken.
U kunt dagelijks de bevindingen volgen middels de interactieve statistieken en rapportages in het Dashboard van Q-Manager!
Het is eenvoudig in te stellen, middels een aantal onderwerpen of vragen kan een klant direkt een selectie maken van zijn of haar mening over deze onderwerpen.
Ter uitbereiding van de KTO module is het mogelijk om bv. een kleine touchscreen terminal bij te bestellen om op een balie te plaatsen om de klant meteen na aankoop verzoeken de vragen te beantwoorden.
Comsysco Interactieve Bezoekersregistratie
Met Comsysco Bezoekersregistratie kunt u uw klanten en bezoekers zelfstandig laten registreren met behulp van de Comsysco Interactieve kiosk. Bij een bezoek aan uw bedrijf worden bezoekers doorgaans geregistreerd door hun naam te vermelden op een papieren lijst die bij de receptie aanwezig is. Zo is het onmogelijk om bij calamiteit direkt een volledige lijst te hebben van bezoekers die nog aanwezig zijn. Comsysco heeft Comsysco Bezoekersregistratie ontwikkeld als cloud solution, waarbij men altijd en overal de beschikking heeft over de meest recente versie van de bezoekers lijst via laptop, iPad of zelfs op een smartphone (iPhone, Android).
Interactieve kiosk
De interactieve informatiezuil van Comsysco is uitgevoerd in geborsteld RVS met 17" touchscreen, thermische printer en computer. Aan de achterzijde bevindt zich een schakelaar, 220V invoer en UTP; echter dit is ook van bovenaf invoerbaar.
Comsysco Automatisering is gespecialiseerd in het produceren van oplossingen op het gebied van interactieve digitale communicatie. Dit doen wij met behulp van informatiezuilen/kiosks, digitale informatieschermen, selfservice systems en touchscreen toepassingen. Door het combineren van informatiezuilen, digitale informatieschermen en services realiseren wij complete interactieve communicatiesystemen, afgestemd op uw huisstijl en uw doelgroep.
Zakelijk bellen - VOIP
Een complete telefooncentrale vanaf € 14,95 per maand *
Een professionele en complete telefooncentrale tot uw beschikking met functies als call routing, voicemail, faxen en nog veel meer handige functies. Onze telefooncentrale is helemaal configureerbaar naar uw wensen.
En alle functies zijn direkt beschikbaar zonder meerprijs. Dus geen dure investering meer!