- social media
- content
- training
- sales &marketing
- scream if you want to go faster
Bedrijfsinfo
Scream if you want to go faster
Social media
Jouw klanten brengen tijd door op social media. 93% van hun aankoopbeslissingen worden hierdoor beïnvloed.De vraag is dus niet óf je hier aan mee gaat doen, maar hoe succesvol jouw invloed is.
Naast beïnvloeding van het koopgedrag kun je met social media je naamsbekendheid vergroten én meer traffic op je website genereren. Voorwaarde is wel dat hier structureel aandacht aan wordt gegeven. Maar jij hebt hier geen tijd voor en je medewerkers weten niet hoe. Je hebt iemand nodig die een plan maakt, het voortouw neemt, de mensen traint en de regie op den duur weer overdraagt.
Content
Social media is een machine met content als brandstof. Zonder content kom je niet vooruit. Door SIM de content te laten verzorgen kun je een vliegende start maken.
Met vaste regelmaat (bijv. wekelijks) moet er een bericht op één of meerdere social media...
Scream if you want to go faster
Social media
Jouw klanten brengen tijd door op social media. 93% van hun aankoopbeslissingen worden hierdoor beïnvloed.De vraag is dus niet óf je hier aan mee gaat doen, maar hoe succesvol jouw invloed is.
Naast beïnvloeding van het koopgedrag kun je met social media je naamsbekendheid vergroten én meer traffic op je website genereren. Voorwaarde is wel dat hier structureel aandacht aan wordt gegeven. Maar jij hebt hier geen tijd voor en je medewerkers weten niet hoe. Je hebt iemand nodig die een plan maakt, het voortouw neemt, de mensen traint en de regie op den duur weer overdraagt.
Content
Social media is een machine met content als brandstof. Zonder content kom je niet vooruit. Door SIM de content te laten verzorgen kun je een vliegende start maken.
Met vaste regelmaat (bijv. wekelijks) moet er een bericht op één of meerdere social media kanalen worden geplaatst. Hierdoor beïnvloed je het koopgedrag van je volgers, blijf je top of mind en werk je tegelijk aan je expertstatus. Ontbreekt het je aan tijd of kennis om een artikel te schrijven of een afbeelding op te maken? Laat SIM dan jouw content verzorgen.
Training
Alvorens met social media aan de slag te gaan moeten medewerkers eerst begrijpen waarom ze dit moeten doen, wat zij er persoonlijk aan hebben, wat er van ze verwacht wordt en hoe het werkt.
Wanneer werknemers (bedrijfs)content delen neemt de zichtbaarheid op social media significant toe. Het is daarom crucicaal dat het social media “beleid” door zo veel mogelijk mensen gedragen wordt. In de training “LinkedIn- waarom &hoe” laat ik de deelnemers zien wat hun persoonlijke belang is om hieraan deel te nemen. Oftewel; personal branding, expertstatus en leadgeneratie. Daarnaast aandacht voor het vergroten van het netwerk, de juiste instellingen, een professioneel profiel, het dagelijks onderhoud, etc. Als vervolg op deze training is er een workshop “Content schrijven”.
Sales &Marketing
Wil je iets extra onder de aandacht brengen bij je klanten, of wil je dat je sales ergens extra aandacht aan geeft? Denk dan eens aan email banner, een sales- actie of campagne.
Sta je binnenkort op een beurs of heb je een nieuwe dienst? Breng het onder de aandacht met een email banner. Is er te weinig aanwas van nieuwe klanten? Blijven er kansen liggen bij bestaande klanten? Door het inzetten van een “New Business Campagne” welke gepaard gaat met de nodige fun, onderlinge competitie en beloning zijn zowel korte als lange termijn resultaten haalbaar.
________________________________